anyone who keeps the ability to see beauty never grows old - Franz Kafka



maandag 13 oktober 2014

even time-out.....

Het is al lang geleden (bijna een maand) dat ik hier een post heb geplaatst.
En ook nu gaat het er niet van komen.
Had ik verleden week ineens weer inspiratie, dankzij mooie sobere herfstboeketten, een houten schaal en een bezoek aan een leuke woonwinkel. En natuurlijk wilde ik foto's maken om een en ander te laten zien.
Maar de camera weigerde en was niet aan de praat te krijgen. Ook bij onderzoek door een prof was er geen goede oplossing. Laten maken was te duur, dat is de camera niet meer waard.
Dus moeten we op zoek naar een nieuwe....en dat is hier wel een dingetje. Bij deze twee absolute nitwits op fotogebied.
Van de week gaan we op pad voor een nieuwe camera en dan zal ik mijn best doen zo snel mogelijk weer eens te updaten.
Ik lees alle blogs met veel plezier en volg jullie dus wel.
Fijne week!
 

25 opmerkingen:

  1. Wie weet worden jullie straks profs met een nieuwe camera ;-))
    Succes met het uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met het uitzoeken van een nieuwe camera....
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt goed...wij wachten gewoon af...
    Succes met het uitzoeken van jullie nieuwe camera!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met het zoeken maar een nieuwe camera. Er zijn heel veel mogelijkheden.
    Ben benieuwd wat je gaat kiezen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet ook niets van camera's en hou er ook nog eens niet van om te vragen. Mijn ervaring is dat ik dan allerlei tegenstrijdige adviezen krijg. Ik lees erover op internet, zodat ik de basis snap. Ik begrijp dan de gegevens die op de kaartjes bij alle modellen staat. Ik heb van te voren bedacht wat voor mij belangrijk is en ga daarnaar op zoek. Succes met jullie zoektocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pech!
    Zoek met geduld een nieuwe uit, wij wachten geduldig!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Komt goed hoor We zijn geduldig Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Balen dat de camera het heeft begeven. Maar een nieuwe camera geeft misschien ook nieuwe uitdagingen. Ik ben benieuwd waar de keus op valt.

    Tot gauw. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend voor je Janny. Ik heb maar een gewone camera en ben ook niet goed in foto's nemen. En (dat is vaak wel te zien hi hi) daarom hou ik het maar zeer eenvoudig.
    Sterkte met je keus.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb wel een camera maar ben de oplader weer eens kwijt ..... Succes met jullie camerajacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met het zoeken naar een camera!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kijk uit naar een volgende post met mooie foto`s ;-)

    Liefs, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is wel heel vervelend, maar je zal wel snel een geschikte camera vinden .
    Groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo....dat is jammer! Maar ook wel weer leuk om naar iets nieuws uit te kijken...toch? Veel succes!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook mijn camera heeft het begeven en heb sinds kort een nieuwe.
    Kon wel wat foto's maken met mijn telefoon, maar ik ben niet zo handig ermee.

    Succes met de aanschaf van een nieuwe.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoop je snel weer te zien....
    Heb zelf een canon....en ach tegenwoordig zitten er zo veel mogelijkheden op dat een foto maken klik en klaar is als je wilt.....en wil je het wel echt zelf doen kun je je daar rustig op je gemak thuis in verdiepen........boekje erbij en veel bloggen met beelden ;)

    Succes

    Fijne avond en lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Succes met de keuze maken. Mijn camera (Nikon, digitale spiegelreflex) is ook aan het haperen. :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook wel weer leuk toch? Om straks lekker te oefenen met een nieuwe camera, succes met uitkiezen!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Succes met het uitzoeken van je camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou veel plezier ook met het uitzoeken van de nieuwe camera...ik heb net een nieuwe dus ik mag voorlopig weer niet..hahaha Succes!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wel jammer, maar ook wel weer leuk om een nieuwe camera uit te zoeken, veel succes en ik ben benieuwd naar de eerste foto's! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Janny wat leuk dat je er was, maar ik had je zo graag even gesproken. Succes met het zoeken naar een nieuwe camera.
    Groet van Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Janny,succes met je camera-zoektocht...hopelijk ben je er snel terug
    met posten, altijd leuk om lezen... dank voor je leuke reactie, ja het is
    soms afwachten hoe de spullen zijn als ze aankomen,ik kocht eens engelse
    serviesdelen bij iemand die al 8jr servies verkoopt op mp, had er alle vertrouwen
    in...van de 15stuks waren er 6 gebroken...het was gewoon in krantenpapier gewikkeld ....??
    Kon ik echt niet om lachen hoor, ze zou een tegemoetkoming doen omdat het niet
    de bedoeling was dat er stukken gebroken aankwamen, maar na 5 maand denk ik dat
    ik niks meer zal ontvangen....servies delen koop ik niet meer hoor om op te sturen !!
    heel fijn weekend
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo herkenbaar....! Ik twijfel ook...

    BeantwoordenVerwijderen