Gisteren mijn eerste teamvergadering gehad. Met het team van Paula’s Choice dus.
Het was het echt leuk om te zien en horen hoe een team vrouwen (maar één man aanwezig, de webmaster) in vijf jaar tijd een bedrijf neer gezet hebben in Nederland en inmiddels ook in diverse Europese landen.
Voor mij, met mijn werkervaring voornamelijk in overheidsorganisaties, was het even wennen aan de volstrekt niet-hiërarchische en vooral informele sfeer. Heel prettig trouwens dat ook eens mee te maken. Ongelofelijk wat de dames in de afgelopen vijf jaar hebben gepresteerd. Het was voor mij bovendien ook erg leuk om te zien dat mijn dochter daar een behoorlijke bijdrage aan levert. Het is echt niet meer voor te stellen dat we ons ooit behoorlijke zorgen over haar toekomst maakten:-) Ze zet zich als marketing manager enorm in om "haar" merk over het voetlicht te krijgen bij een zo groot mogelijk publiek.
Deze gelegenheid neem ik dus maar even te baat om ook mijn lezers te wijzen op een leuke actie van Paula’s Choice.
Ik vertelde al eerder over Paula Begoun zelf. Binnen haar bedrijf in Amerika heeft zij inmiddels meer dan 45.000 producten geanalyseerd en beoordeeld. Zij doet dit op basis van gepubliceerd wetenschappelijk onderzoek naar de werkzaamheid van ingrediënten. Haar vraag daarbij is altijd: kan dit product, met deze ingrediënten, doen wat het belooft? Paula deelt haar kennis via boeken, websites (zoals Beautypedia) en TV-shows.
Nu komt ze binnenkort naar Nederland en valt er een ontmoeting met haar te winnen! Je maakt kans op een Afternoon Tea met deze internationale autoriteit op het gebied van cosmetica. Tijdens deze Afternoon Tea kun je Paula alles vragen wat je wilt. Bijvoorbeeld over huidverzorging, huidproblemen en verzorgingsproducten. Ook zal ze je een persoonlijk huidadvies geven. De Afternoon Tea vindt plaats op 17 juni 2011 in het exclusieve Amstel Hotel in Amsterdam.
Als je je inschrijft vóór 31-05-2011 voor de maandelijkse nieuwsbrief maak je kans op de Afternoon Tea met deze celebrity of een andere mooie prijs.
Zo, stiekem is dit natuurlijk een klein beetje reclame;-)
Maar voor deze éne keer vond ik dat wel gerechtvaardigd!