anyone who keeps the ability to see beauty never grows old - Franz Kafka



dinsdag 22 oktober 2013

nieuw uiterlijk...

Nee...niet ik, hoor! Al zouden er hier en daar wel eens een paar rimpels gladgestreken kunnen worden:-)
Ik heb mijn blog wat gemoderniseerd en gelijk de kleuren gegeven die ik nu waardeer.
Ben best wel lang bezig geweest om een mooie header te maken maar het lukt me niet. Ik heb dus besloten dan alleen maar een blogtitel te gebruiken. Nu heb ik de zijbalken maar gebruikt om wat aardige foto's, spreuken, e.d. te laten zien.
Mochten jullie nog tips of verbeterpuntjes hebben: ik hoor ze graag!

19 opmerkingen:

  1. Heel sfeervol. De letters mogen iets groter, maar dat ligt aan mijn ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt veel en veel beter!! Mooi hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je blog heel mooi..ik zou er niets meer aan doen.

    Fijne Avond
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi het grijs, daar houd ik ook van. Gisteravond zag ik dat je het hier nog donkerder grijs had, dat vond ik ook heel mooi. De interieur- en tuinfoto's komen mooi uit bij het grijs.
    Voor mij zijn de letters goed, maar dat ligt misschien ook aan het beeldscherm waarop het blog bekeken wordt.
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi rustig zo Janny. Enne rimpels laten weghalen: niet doen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik krijg het ook niet voor elkaar hoor, zelfs met behulp van mijn eigen computernerds hier in huis! Waarom ze het allemaal zo moeilijk moeten maken, snap ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik het helemaal mee eens Alie. Heb verschillende programma's bekeken om een collage te maken om in de header te zetten. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Ergerlijk!

      Verwijderen
  7. Mooi Janny! Header en foto's is inderdaad een gepruts. De mijne laat ik zoals het is, want voordat je het weet gaat er weer iets fout.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je blog is héél mooi zo ..

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Janny, zo af en toe moet er eens iets veranderen hè?

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zo Janny, niks meer aan doen zou ik zeggen...

    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal mooi zo. Ik schakel altijd de hulp van mijn oudste zoon in, die zucht dan een keer en helpt dan toch geduldig. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het zo mooier. En echt moeilijk is het niet, maar wel even puzzelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor Janny, alleen een blogtitel is toch ook prima, je hebt hartstikke mooie sfeerplaatjes in de zijbalk.
    Mooi rustig zo en less is more hè ;-)

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super ...geworden.
    Mooie kleur ....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk rustig! Ik zeg: mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het altijd knap als mensen aan het veranderen slaan. Ik kan het niet. Partner knutselt wat voor mij in elkaar, wel op mijn aanwijzingen en ik ben daar dan jarenlang tevreden mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind dit mooi en ik vond het oude uiterlijk van je weblog mooi. Zoals je het nu hebt is meer van NU, het oude vond ik iets creatiever. Ikzelf verander mijn weblogs regelmatig. Ik vind het leuk om te doen. Ik vind het leuk om uit te puzzelen hoe dit gaat. Ik zie soms zaken op andervrouws weblog en denk dan:"Hoe doen ze dat toch" en ga dan net zo lang door tot ik het weet. Ik vond het ook moeilijk mijn header terug te plaatsen. Ik zou het liever in het midden hebben, maar om de een of andere reden lukt me dit niet.
    ( Niet alles lukt, dat is wel irritant). je schrijft in het blog hierboven dat je schrok van de spam. Ik hou dit al heel lang in de gaten. Ik heb sommige blogs ook zo aangepast dat er geen automatische spam geplaatst kan worden en dat scheelt veel. Statistieken vind ik leuk, je kunt er veel uit opmaken.

    BeantwoordenVerwijderen