anyone who keeps the ability to see beauty never grows old - Franz Kafka



maandag 30 januari 2012

A, B, C.....


Gezien bij Triltaal
(al even geleden).

Hier mijn versie:



Age: 61
Bed size: 180 x 210.
Chore I hate: strijken.
Drink: wijn, liefst rood maar ook wit, rosé, water, thee en koffie.
Essential to start my day: mijn glaasje versgeperste sap.
Favorite color: aarde- en natuurtinten.
Gold or silver: zilver en goud.
Height: 1.70 mtr.
Internet obsession: uhh…nou…ja,dus.
Job title: (was): secretaresse, bibliothecair medewerker.
Kids: twee dochters: Oudste (35 jaar) en Jongste (bijna 33 jaar).
Live: al bijna 38 jaar getrouwd.
Mom’s name: Nellie.
Nicknames: geen (voor zover ik weet dan).
Overnight hospital stays: ongeveer 30 (in mijn kindertijd).
Pet peeve: negatieve mensen.
Quote from a movie: "Mama always said life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get" uit Forrest Gump.
Righty or lefty: rechtshandig.
Siblings: twee oudere zussen.
Time I wake up: sinds ik niet meer werk 8.30 uur. In het weekend soms een uurtje later.
Underwear: ach, welke bloglezer is daar nu in geïnteresseerd?
Vegetables I dislike: lust alles, ligt eraan hoe het is klaargemaakt.
What makes me run late: etentjes (of eigenlijk vooral after-diner gesprekken).
X-rays I’ve had: 2x.
Yummy food I make: stoofschotels, visgerechten, salades, toetjes en gebak.
Zoo animal favorite: apen.

15 opmerkingen:

  1. Leuk om te weten. We hebben aardig wat overeenkomsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet van de lijstjes, maar deze is best leuk, vooral die 'u'. Je hebt helemaal gelijk: soms is de info bij lijstjes too much.

    Je spreuk ga ik even overschrijven, daar kan een mens er nooit genoeg van hebben. Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Zo kom je heel wat te weten over elkaar, wat je normaal niet zo maar in je blog vertelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo een beetje meer van je te weten.
    Fijne avond met een lekker wijntje en een goed gesprek dat wens ik je .. Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor het Forrest gewoon zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig lijstje! Ik vond je likes in de zijbalk ook al zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. daar drinken we een glaasje rode wijn op en morgen weer gezond op met een glaasje vers sinaasappelsap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie dat je breeduit slaapt, wij ook!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk.... ik zie meer verschillen dan overeenkomsten. Hoewel: de liefde voor het geschreven woord is natuurlijk een enorme overeenkomst (waar dan weer geen plek voor is in het lijstje).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk ,zo weten we toch ietsje meer van jou :)
    We kunnen ook niet alles prijs geven toch?
    T is hier lekker in het zonnetje joh ,achter het glas dan he ? ihhi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, als je een lijstje wilt, dan moet je bij Triltaal zijn. Daar zijn ze echt uitgevonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo'n lijst en verrassend. Maar waarom in het Engels? Ik ben natuurlijk helemaal VOOR Engels, maar soms vraag ik me af waarom, I Amsterdam en dat soort dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Margreet: omdat het ABC in het Engels deze vragen van deze lijst mogelijk maakt. Wellicht zou dat ook in het Nederlands kunnen, maar ik heb hem dus zo overgenomen.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeg niet om het een of ander hoor, maar zag de noodzaak wel even tot een correctie: amper 32...pff bijna 33 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk ABC-tje. Ik ben gek op lijstjes dus zal eens gaan neuzen op Triltaal.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen