anyone who keeps the ability to see beauty never grows old - Franz Kafka



maandag 31 oktober 2016

afscheid...

Ook ik heb besloten voorlopig met mijn blog te stoppen.
Ik kan de motivatie niet meer opbrengen om een post te maken.
Omdat ik niet weet of dit voorgoed is laat ik mijn blog wel online staan.
Mocht ik ooit weer zin krijgen het blog opnieuw op te starten, dan laat ik het wel via de andere sociale media weten.
Ik dank jullie allemaal voor de lieve en fijne berichtjes op dit blog.
Heb er van genoten en enorm gewaardeerd.
Niet VAARWEL dus, maar wie weet TOT ZIENS!
 

14 opmerkingen:

  1. Oh Janny ik begrijp het zo. Hier hetzelfde. Maar jammer vind ik het zeker ik genoot altijd weer van je blog. Ik hoop dat het maar voor tijdelijk is. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janny, jammer, maar wanneer je het niet meer leuk vind, moet je stoppen. Tot ziens op instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer Janny! Ik ga je missen hoor!
    Gelukkig hebben we FB nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer Janny.....ik blijf hoor ...hihihi...heb geen instagram daar gaan de meeste heen jammer hoor....maar he gaat toch binnenkort naar Australië ?....dan kun je weer hele mooie posten maken....toch?....liefs van mij.....x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Janny, wat jammer, maar ik snap het ook wel hoor. Zie je vast nog wel op Instagram

    groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Janny , ik begrijp je volkomen , ik heb er nu al last van , geen inspiratie te hebben , zoveel gemakkelijker een fotootje te plaatsen op instagram .
    Ik vind het wel leuk dat je jouw blog niet helemaal verwijderd want , wie weet, na jouw reis naar Australië , heb je misschien nog zin er iets van te schrijven .
    Tot op instagram ....
    Groetjes ,
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begrijp je helemaal! Soms is het gewoon stil in je, zijn er geen woorden meer om te schrijven... Liefs en een dikke kus, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer! Ik vertrouw er maar op dat het na een rustpauze bij jou tóch weer gaat kriebelen 😊. Dus tot ziens!(in ieder geval op IG)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap het heel goed hoor Janny.
    En ik hou het op tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel begrijpelijk Janny en ook verstandig om je blog hier wel te laten staan. Ik heb ook gemerkt dat sommige blogsters hun blog verwijderd hebben en dat vind ik zo jammer! Voor veel lezers zijn de blogs nog steeds een bron van inspiratie. Ik ben in ieder geval blij dat ik je hier zo lang heb mogen volgen. Gelukkig hebben we IG nog ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen