anyone who keeps the ability to see beauty never grows old - Franz Kafka



zondag 14 juli 2013

Weer terug.....

Weer terug van twee heerlijke weken in de Provence.
Eén week in een prachtige en sfeervolle gîte, in de buurt van de Mont Ventoux.
En één week in een ruim en authentiek huis in de Drôme Provençal met de kinderen, schoonkinderen en hét kleinkind!
Fototoestel vergeten (zal ook eens een keer niet bij ons!) dus behelpen met de mobiel.
Gelukkig hadden de anderen wel een camera bij zich.
In een volgend logje zal ik proberen wat te laten zien.
Voor nu: fijne vakantie voor iedereen die nog gaat. Hopelijk hebben jullie het net zo fijn als wij het hadden!

9 opmerkingen:

  1. O, geen fototoestel.......
    Gelukkig anderen wel. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's. Leuk dat je weer online bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie zo genoten hebben. De komende dagen is het hier ook zomers, zo blijf je dus nog even in vakantiestemming. Wij zijn nu bezig met de voorbereidingen voor onze vakantie, hebben er veel zin in.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Janny! En de kans dat ik de camera vergeet, is inderdaad wel heel erg klein ;-).

    Tot gauw. Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug. Ik ben benieuwd naar de kiekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom thuis, ooh ja jullie gingen met de hele familie, echt leuk!! Balen dat jullie de camera waren vergeten, met een mobiel buiten lukt ook prima hoor. Ik ben benieuwd naar de foto's het is daar zo mooi he?

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat jullie genoten hebben in de vakantie. En dat was wel balen ja, om je foto toestel te vergeten. Maar het gaat om de beleving en die is toch niet met een foto te vangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. welkom terug en bedankt dat je de provencaalse zon hebt meegebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je er weer bent!
    De Mont Ventoux, mijn benen beginnen al te kriebelen als ik de naam hoor... Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad, en wie weet heb je weer nieuwe inspiratie opgedaan?
    Liefs en een vakantiegroet van Kakel

    BeantwoordenVerwijderen