anyone who keeps the ability to see beauty never grows old - Franz Kafka



donderdag 16 april 2009

Ding 18: Librarything

Dit vond ik weer een leuke opdracht!
Ik lees heel erg veel en dat eigenlijk mijn hele leven al.
Ooit heb ik een lijst bijgehouden van alle gelezen boeken, voor mijzelf en met mijn leesclub. Geruime tijd geleden is daar de klad in gekomen en ik houd het inmiddels niet meer bij. Dit is dus een aansporing om het weer op te pakken en de lijst te complementeren. Waarschijnlijk ga ik dat doen op Dizzie.nl. Is wel heel veel werk (ik lig honderden titels achter, schat ik), maar het is een goed voornemen.
Heb voor deze opdracht accounts aangemaakt op Dizzie.nl, Librarything en Shelfari.
De laatstgenoemde heeft een leuke mogelijkheid om je boeken in een boekenkastje op je blog te zetten (zie sidebar).
Ik heb een paar titels uitgekozen; van sommigen staat de Engelstalige editie in de kast (weinig Nederlandse titels beschikbaar bij Shelfari) maar ik heb in de meeste gevallen de Nederlandse versie gelezen. Onder het kastje kun je doorklikken voor volgende titels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten