anyone who keeps the ability to see beauty never grows old - Franz Kafka



donderdag 16 april 2009

Ding 17A: Twitter

Maar zelden in mijn leven heb ik zoiets onzinnigs gelezen als de "Twitters" van de opgegeven personen!
Waarom zouden we van wie-dan-ook willen weten waar hij van minuut tot minuut mee bezig is?
Wat voegt het aan relevante informatie toe?
Laat maar lekker Twitteren!! Naschrift:
Ik wil nog even terugkomen op het Ding over Twitter.
Na het lezen van de blogs van collega's en wat andere info opgezocht te hebben op Internet las ik ook nog een Volkskrantartikel dat over Twitter gaat.
Wellicht was mijn oordeel in eerste instantie ingegeven door al die onzinnige Twitterberichtjes die ik las. Persoonlijk vind ik het inderdaad nog steeds he-le-maal niks om al die onzinnige twitters de wereld in te sturen en/of te lezen!
Echter: na het lezen van andere mogelijke toepassingen van Twitter moet ik mijn mening toch een ietwat bijstellen. Niet mijn persoonlijke favoriet maar wel nuttig in de juiste toepassingsvorm!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten