anyone who keeps the ability to see beauty never grows old - Franz Kafka



dinsdag 10 maart 2009

Blogkop.....!!

Nee hoor, zo erg als dit bovenstaande klinkt is het niet met mij!!
De rare tekens die tegenwoordig bij mijn blogtitel verschijnen zijn ontstaan door het volgende.
Ik had een leuke (vond ik zelf) image in mijn blogkop geplaatst. De bedoeling was dat het vóór de blogtitel zou komen maar dat kreeg ik niet voor elkaar. De image kwam telkens ónder de blogtitel. Toen ik ten lange leste dan maar de image wilde verwijderen gebeurde er helemaal niets! Het plaatje laat zich niet verwijderen, nog met geen duizend paarden!! Ik heb van alles geprobeerd, zelfs de bron verwijderd.
Ook Carla begreep er niets van. Nu ja: en als zelfs Carla er niets van begrijpt, wat moet ik dan nog....? Ik kon alleen maar de blogtitel centreren zodat hij niet door het plaatje kwam te staan maar erachter.
Nu zit ik met een rare blogtitel!! Ja mensen, het kan verkeren!

1 opmerking:

  1. Dag Janny,

    Ik vind het geweldig hoe enthousiast je bent. De tijd die je er aan besteed en je lay out, het ziet er prachtig uit. Keep up the good work!

    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen