anyone who keeps the ability to see beauty never grows old - Franz Kafka



donderdag 16 april 2009

Ding 17: web 2.0

Ja... Web 2.0!
Ik heb de info gelezen en diverse sites bekeken.
Er gaat een wondere wereld voor ons open!
Je kunt tegenwoordig op allerlei mogelijke manieren communiceren: van alles, aan iedereen, waar dan ook ter wereld, meedelen; op elk uur van de dag en nacht met iemand chatten; je kunt met honderden mensen twitteren; je kunt jezelf exposeren of verbergen; een gezamenlijke job klaren zonder elkaar ooit ontmoet te hebben en nog honderdduizend dingen meer! En aan de publicaties, blogs, etc. van deskundigen te zien is dit digitale leven inmiddels een feit.
Of je dit als een positieve of negatieve ontwikkeling ervaart is uiteraard persoonlijk.
Zakelijk valt er wel een hoop te winnen, veronderstel ik.
Of het in real life altijd nuttige uitbreiding van communicatiemogelijkheden geeft? Daar ben ik nog niet helemaal achter!

Ik zal er vooral de dingen uithalen die mijn leven vergemakkelijken en mijn creativiteit bevorderen.
De Studiecentra van de H.A.N. zullen zaken moeten implementeren waarover we het al eerder in de cursus hebben gehad.
Een niet geringe taak, lijkt me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten